    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: symbole religijne w klasie
    Date: Tue, 24 Nov 2009 20:00:30 +0100

    > Ciebie obrazić, głupcze, nie mogę w żaden sposób.
    > Ty mnie także nie, choć z całkiem innych przyczyn.

    Nie znam "innych przyczyn" ale muszę sie z tobą zgodzić, że mnie tu w żaden
    sposób
    nie możesz obrazisz, gdy brakuje argumentów zaczynają się epitety i to
    norma światowa.....

    A jeśli w swojej walce o "ateizm wszędzie" nie jesteś mięczakiem to stwórz i
    opublikuj
    jakąś karytaturę Mahometa i nie bój się jawnie krytykować i wyśmiewać
    muzułmanów....
    oni też nie są ateistami.......

    KK to łatwizna bo ludzie mają wpajaną miłość do bliźniego....niestety do
    każdego.....