  • Date: Mon, 10 Jul 2006 01:25:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strach o dzieci - długie

    Marcin Krzemiński wrote:

    > Zadzwonić na Policję i powiadzomić o popełnieniu przestępstwa uprowadzenia
    > nieletniego (trochę na wyrost) i naruszenia miru domowego (to na pewno).

    Sorry winnetou, ale póki co to ona uprowadziła.

    Naruszenie miru domowego byłoby faktem (gdyby wtargnął na teren), ale
    IMHO miałby spore szanse broniąc się stanem wyższej konieczności
    (porwano mu dziecko i chciał je tylko odzyskać).

    [ciach]

    > Również i te kredyty mogą się okazac najbardziej niebezpieczne, jeśli np. są
    > zabezpieczone hipoteką.

    Czy są, czy nie są to akurat nieduża różnica - bo jak nie będą spłacane,
    to wierzyciele i tak na tę hipotekę wejdą.