    From: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stare mandaty w Niemczech - co z nimi po wejściu do UE
    Date: Sat, 26 Jun 2004 23:24:40 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-195-236.gorzow.mm.pl

    news:3837465.EXHrWQJj70@immek.unzufidek.pierwszy...

    > A skąd wiadomo? Z tego, co słuchałem w lewizorze, to obowiązują.

    O swobodnym przepływie osób i towarów na terytorium UE słyszałeś?

    Stąd wiadomo, że dany kraj UE może odmówić wjazdu innemu obywatelowi UE
    na swoje terytorium tylko w przypadku gdy są uzasadnione podejrzenia, że
    obecność tego obywatela na terytorium danego państwa zakłóci bezpieczeństwo,
    lub porządek publiczny. Np. francja wobec kibiców angielskich często ten
    zapis wykorzystuje.