  • Data: 2003-12-07 01:44:03
    Temat: Re: stare filmy legalne czy nie?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bqtru0$ctc$1@nemesis.news.tpi.pl>, Arkadesh Dreadful wrote:

    > O ile pamietam, to wszystko co sprzed ustawy zostalo zalegalizowane.

    Źle pamiętasz. Na pewno nie programy komputerowe. Co do tych ostatnich to
    przy okazji znalazłem w miarę ciekawą przeglądówkę tematu:

    http://prawwwo.webpark.pl/famnest.htm

    Co zaś do meritum, to moim zdaniem, o ile zostały one wcześniej spiracone
    (a nie nagrane np. z TV co w tej chwili podpada pod tzw użytek dozwolony)
    to są nielegalne. W aktualnym PA nie doszukałem się niczego co na takie
    użytkowanie by zezwalało.

    > Wiec nie musisz polki przenosic do piwnicy.

    Nie byłbym tego taki pewien.

    --
    Marcin