    From: "szlovak" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż na aukcjach itp
    Date: Tue, 19 Apr 2005 11:36:46 +0000 (UTC)

    man napisał(a):

    > Czy jesli sprzedaje napisane przeze mnie programy komputerowe (lub cos
    > innego) na aukcjach (wieksze ilosci) to msuze placic ZUS czy tylko
    > podatek? Od jakiej kwoty sie placi podatek? (slyszalem ze jest jkis
    > prog) Czym rozni sie taka sprzedaz od sprzedawania na swojej stronie
    > lub w sklepie i czy w tych warunkach tez bym musial/nie musial placic
    > ZUS'u? Jaki podatek bym placil?
    >
    > Pozdrawiam
    > man

    Zapomnij. Już analizowałem. Jeśłi gdzieś nie pracujesz to nie zrobisz
    działalności gospodarczje jeśli nie będzie ona na pełne kopyto, co
    trudno powiedzieć czy wogóle się opłaci

    Ale ja mam jeden pomysł: dopiąć się do czyjejś działalności, tzn
    wszystko potrzebne do interesu wystawianie wszystkich papierów na drugą
    osobę, znajoma osoba tylko się zalicza do osób co na to pójdą. Miałem
    już to pytanie na tej grupie ale nikt nie powiedział czy mógłbym
    sprzedawać na allegor jako *JA* a wystawiać fakture na kogoś innego ,
    legalnego. Ale na pewno się da prowadzić konto w allegro w imieniu
    takiej osoby. Szczerze mówiac interesuje mnie bardzie jpierwsza wersja,
    czy ktoś wie???

    Adam