eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz mieszkania przed podpisaniem aktu notarialnego i założeniem KW - czy możliwe? › Re: sprzedaz mieszkania przed podpisaniem aktu notarialnego i założeniem KW - czy możliwe?
  • Data: 2008-07-04 16:18:06
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania przed podpisaniem aktu notarialnego i założeniem KW - czy możliwe?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:

    > Wyjasnij mi korzyść społeczną i gospodarczą zakazu cesji, przy którym upiera się
    duzy, silny i bogaty(albo biedny i
    > sprytny) deweloper wobec nabywcy.

    Ale co ma do tego "korzyść społeczna i gospodarcza" ???? To jego sprawa
    dlaczego. Może sobie dobiera lokatorów i nie chce by tam jakiś "motłoch"
    się wkradł, poprzez cesję.
    Ale to jest jego problem, dlaczego to robi i nic do tego nikomu.

    > Proces budowlany trwa na tyle długo, że np. Twoja córka może w tym czasie
    śmietelnie zachorować, a Ty będziesz
    > potrzebował środków na łapówkę dla chirurga.

    Ale co to ma do rzeczy? Co to obchodzi dewelopera? To twoja córka, a nie
    jego.
    Mogłeś się nie zgodzić na klauzulę o zakazie cesji i iść do dewelopera,
    który takich klauzul nie wprowadza. Wolna droga.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."