    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz mieszkania
    Date: Sun, 18 May 2008 14:05:47 +0200

    Użytkownik "ewelina" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g0onna$50k$1@news.onet.pl...

    > jakie warunki? jak wygląda to od strony papierkowej? jaka mam gwarancje iz
    > dana osoba - upowazniony posrednik nie zrobi przekretu? generalnie chodzi
    > mi o to jak wyglada sama sprzedaz - przepraszam ale jeszcze nigdy nic nie
    > sprzedawalam....

    Ja bym określił co najmniej:
    - minimalną kwotę sprzedaży
    - termin wygaśnięcia upoważnienia
    - rachunek bankowy do zapłaty

    Gwarancją jest notariusz - to on weryfkuje wiarygodność przedkładanych
    dokumentów oraz wolę stron. Równie dobrze możesz się zastanawiać nad tym czy
    sąsiad na podrobiony dowód czy upoważnienie nie sprzeda ci mieszkania.