    From: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz domen zananych osob
    Date: Tue, 17 Oct 2006 15:44:28 +0200

    Dito napisał(a):

    > Tak jak piszesz, osob o takim imieniu i nazwisku jest wiele, wiec nie
    > robisz nic niezgodnego z prawem. Nie Ty pierwszy, zobacz np:
    > kwasniewski.pl.
    > Problem moglby sie pojawic gdybys zarejestrowal domene i szkalowal dobre
    > imie konkretnej osoby.

    a to zalezy co rozumiesz poprzez szkalowanie, ja zalozylem strone o
    takim jednym i wprost pisze ze czlowiek albo nie zna prawa w zakresi
    obrony koniecznej albo klamie, i oczywiscie mimo iz -jakby nie patrzec-
    w oczach czlowieka ktory przeczyta wyroki ktore zamiescilem polityk ten
    sie po porstu blazni, to ja absolutnie zadnego pzrestepstwa nie popelniam.

    P.