  • Data: 2005-10-10 11:00:27
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:slrndkihn5.1mr.sender_receiver@deb.dom.pl
    użytkownik *Sendy* napisał(a):

    > Dwa razy zdarzyło mi się w hipermarkecie E.Leclerk'a że towar o
    > określonej cenie na półce, okazywał się w kasie znacznie droższy.

    [ciach]

    Takie dzialanie jest świadome i z premedytacją. Nie wszyscy są tak
    czujni żeby wychwycić różnice między ceną półkową a komputerową. Miałem
    kiedyś przypadek, że w Minimalu na półce oznaczonej *PROMOCJA*
    zobaczyłem konfitury wiśniowe z ceną 3,29 i przekreślną 3,79. Wziąłem
    je, a że przechodziłem akurat obok skanera, to sprawdziłem cenę. Okazała
    się być 3,79. Jeszcze raz sprawdziłem na półce, czy aby na pewno się nie
    pomyliłem i poszedłem do kasy. Kiedy kasjerka zaczęła zliczać ceny i
    doszla do tych konfitur i naliczyla mi cenę natychmiast zgłosiłem
    zastrzeżenie do ich ceny. Odszczeknęła mi, że to nie jej sprawa, ale w
    tym samym momencie się opamiętała, bo już nabierałem powietrza żeby na
    nią mordę rozedrzeć. Zadzwoniła gdzieś tam i przyleciała jakaś paniusia,
    która kazała jej nabić cenę tak jak z komputera i zwrócic mi 50 groszy.
    Dwa dni później oglądam tą samą półkę, ale już było tylko *PROMOCJA* bez
    ceny ;)