    From: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep internetowy pisze, że nim nie jest
    Date: Mon, 06 Sep 2010 21:41:51 +0200

    On 09/06/2010 09:30 PM, Michał Pysz wrote:
    > Właśnie zamawiam jakieś kabelki i znalazłem taki zapis na stronie z ofertą:
    >
    > Przyjmuję do wiadomości, że strona internetowa www.speckable.pl nie jest
    > sklepem internetowym w rozumieniu kodeksu cywilnego do którego ma
    > zastosowanie ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku art. 9, ust.1,
    > umożliwiająca zwrot sprawnego towaru w ciągu 10 dni od dnia zakupu bez
    > podania przyczyny zwrotu (nie dotyczy sytuacji, kiedy towar był wadliwy
    > lub niezgodny z zamówionym). Strona internetowa jest tylko dodatkowym
    > narzędziem ułatwiającym zamawianie towaru.
> [...]

    Na dole strony piszą też coś takiego:

    "Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez *sklep
    internetowy*, przy założeniu dostępności towaru na magazynie.
    Ceny w oddziałach SPEC KABLE mogą nieznacznie różnić się od cen
    prezentowanych na stronach serwisu www.speckable.pl"

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+