  • Data: 2003-08-29 18:20:03
    Temat: Re: składki ZUS 1999-2000 r
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Słonik" napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mimo wpłacania zusu za te okresy (własna działalność) nie mam żadnej
    wpłaty
    > na II filar z tych składek........co robić?Interweniować w ZUSIE czy w II
    > filarze? Jest jakiś wzór pisma z prośbą o wyjaśnienie zgubionych składek?I
    > co najważniejsze.......czy nie za późno już.....

    Musisz interweniować w ZUSie. System nie może
    przypisać wpływających składek do odpowiedniego konta,
    prawdopodobnie jest to spowodowane błędnym
    wypełnieniem formularzy zgłoszeniowych.

    Artykuł z wyborczej powinien pomóc:

    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,29571,1160385.html

    Znajdziesz tam min. wzór pisma itp.