  • Data: 2011-06-09 17:58:10
    Temat: Re: serwis pogwarancyjny - czesci - ile lat?
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie tego samego oczekuję i ja. Albo odesłania do przepisu albo w
    wyraźny sposób zaprzeczenia. Ale nie w postaci " bo ja wiem" :-)
    Jesli ktoś wykaże, że te 10 lat to nie prawda bo np. okres ten wynosi 5
    lat, tez przyjmę to z zadowoleniem.

    P.S. temat powstał na podstawie SIWZ w jednym z przetargów, w których
    zamawiający określił dla wykonawcy obowiązek obsługi i dostarczania
    części do maszyny na 10 lat. Pytanie - czy to tylko widzimisię
    zamawiającego czy też uzasadnione przepisem.

    jeśli zamawiają cep to przesadzili lecz mają do tego prawo,
    jeśli maszynę, której żywotność dostawca określa na 10 lat to taki warunek
    ma sens jak najbardziej i nie możesz go podważyć "brakiem takiego zapisu w
    ustawie"

    Bogdan