  • Data: 2008-09-24 10:54:37
    Temat: Re: serwis podbij.pl - czy działa legalnie?
    Od: "xyz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gbcra5$do6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał
    >
    > Tylko po co? Serwis żyje z podbijania przez ludzi, którzy za podbijanie
    > płacą. Więc serwis nie ma interesu w samodzielnym podbijaniu.

    Nie do końca się zgodzę. Być może nie zauważyliściście do końca jak serwis
    funkcjonuje, ponieważ ma w chwili obecnej przerwę techniczną. Każde podbicie
    przedłuża czas trwania aukcji o 10-20sekund. Na jednej ze stron
    internetowych pewien użytkownik opisał, iż mimo kilkukrotnego zakończenia
    się aukcji (czas minął i użytkownik powinien otrzymać przedmiot -co było
    widoczne na stronie), była ona dalej wznawian przez system co można uważać
    za ewidentne oszustwo.

    Użytkownicy podbijają w ostatnich sekundach, jeżeli będą podbijali oni (czy
    ich boty)- to zwiększą cenę końcową oraz będą dalej ciągnęli swoją machinę,
    a ludzie będą klikać "podbij".

    To nie jest sklep, to czysty hazard i takie coś powinna kontrolować jakaś
    komisja. Przecież oni mogą tam regulować wartości i swoje zyski i takie coś
    musi byc kontrolowane!