  • Data: 2004-06-14 08:14:12
    Temat: Re: sasiadka z pianinem
    Od: "Beeslip" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, zaproponowane pomysly sa dobre i skuteczne. Ja osobiscie mialem
    sasiada, ktory gral na jakims saksofonie czy czyms w tym stylu i strasznie
    mi ten dzwiek dzialal na uzebienie- szczegolnie, ze gral w niedziele, kiedy
    wszedzie dookola byla cisza i spokoj. Nie bawilem sie w policje-po co
    narazac sasiada na jakies nieprzyjemnosci ;), tylko w czasie gdy zaczynal
    grac, ja mialem juz wystawione za okno glosniki i wielka tube bassowa.
    Muzyka grala (techno) do momentu, gdy sasiad przestawal-przewaznie po 5
    minutach dawal za wygrana. Ostatnio zauwazylem ze wogole juz nie gra.
    Mission completed :)