  • Data: 2005-03-17 17:58:02
    Temat: Re: sasiad z gory zalewa lazienke
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d1c6v4$5m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zrozumiałeś. Dlaczego ubezpieczalnia z OC miałaby płacić za Twój sufit?
    > Nie działa to tak samo jak przy OC samochodu? Jak ktoś Ci puknie to
    > idzie z jego OC. Ze swojego OC nie dostaniesz grosza.

    mnie sąsiad zalewa regularnie co dwa miesiące.
    Co dwa miesiące inkasuje z PZU tysiąc złotych,
    zmieniam tapetę maluję sufit i czekam na kolejne zalanie.
    Mieszkanie mam ubezpieczone i nie interesuje mnie, co PZU zrobi
    sąsiadowi. ja mam kasę na remont.
    A ponieważ remonty zaczynają mnie powoli drażnić, to właśnie zamierzam
    sąsiadowi odciąć wodę do czasu podłączenia odpływu pralki na stałe
    zamiast wsadzania węża do kibla i wychodzenia w tym czasie na zakupy.