eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosamochód - odkupienie całości lub części - wrzucanie w koszty › Re: samochód - odkupienie całości lub części - wrzucanie w koszty
  • Data: 2006-07-18 15:19:14
    Temat: Re: samochód - odkupienie całości lub części - wrzucanie w koszty
    Od: "Peter" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem ile to jest od darowizny, ale ja dalbym sobie z tym spokoj. Po
    prostu wez na uzyczenie. Czasami trzeba pojsc na kompromis i wiecej
    zaplacic kosztem spokojniejszej glowy. Cholernie dokladna dokumentacje
    trzeba tutaj prowadzic. Jak Twoja matka by darowala Tobie, a ty bys to
    wziela na firme, to wg mnie to sie nie oplaca. Auto sprzedasz pozniej
    jako firmowe i do tego zaplacisz podatek od wartosci faktycznej.
    I jeszcze jedno. Dopisz sie w dowodzie jako wspolwlasciciel. Beda szly
    na ciebie wszystkie znizki, bo jakby co, to bedziesz zaczynala od zera
    jak auto bedzie tylko na Ciebie!

    Pozdrawiam,
    Piotrek.