  • Data: 2009-10-12 06:38:35
    Temat: Re: rozwod a podzial majatku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:1ab923a9-b2b6-44ae-b559-27b7072dc1fc@v25g2000yq
    k.googlegroups.com...

    > Dzieci nie są już w wieku alimentacyjnym, syn ma 24 lata, a córka 27.
    > Faktycznie rozwód z orzeczeniem winy może i byłby korzystniejszy, ale
    > czy wówczas to nie będzie się ciągnęło latami i włóczeniem po sądach
    > aby udowodnić winę?

    no to jesli syn sie jeszcze uczy to jest w wieku alimentacyjnym ;)
    ale ja pytallem o to w jakim wieku byly dzieci jak on ja zostawil, i czy
    wtedy jakies alimenty byly zasadzone czy nie, ewentualnie czy placil
    zasadzone albo dobrowolne

    oczywiscie sprawa zapewne bedzie ciagnac sie latami, ale z tego co wiedze to
    ona ma lepsze asy w rekawie, po pierwsze to ona wychowywala dzieci, jesli on
    nie placil na nie, to kolejny plus, jesli ona do tej pory jest samotna, to
    kolejny plus, bo on ma juz kogos, wiec formalnie to on ja zdradza, pytanie
    czy dzieci stana za matka w trakcie takiej rozprawy, przypuszczam ze tak,
    wiec szczerze powiedziawszy to nie widze mozliwosci aby on wygral

    pozatym dopoki nie zapadnie decyzja o rozwodzie, to i nie bedzie podzialu
    majatku, wiec ona bezbiecznie po staremu bedzie mogla mieszkac nie
    przejmujac sie jego kombinacjami, najlepiej to jakby poszukala jakiegos
    dobrego papugi, od rozwodow, to byc moze jeszcze wiecej ugra, moze jakies
    zalegle alimenty, jesli to mozliwe, a w kazdym razie alimenty na siebie itd