    From: Deno <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenie CO z poprzednim wlascicielem
    Date: Sat, 12 Jan 2008 15:22:12 +0100

    Andy- nie wiem czy jestes tutejszym "trolem", w każdym bądź razie
    prymitywny poziom Twoich wypowiedzi niewiele wnosi do dyskusji, a z tym
    "ostrym jęzorem" powinieneś uważać co i o kim piszesz szczególnie na grupie
    takiej jak ta.
    Nie żyjemy w średniowiczu, obowiazują nas jakieś normy postepowiania
    cywilno-prawnego, upominanie się kogoś o dobro, które wg mojej! (pewnie
    mało obiektywnej) opinii było częścią wierzącej mnie umowy (w tym wypadku
    na moją korzyść) wydało mi się niesłuszne.

    Nie szukam "usprawiedliwienia dla swojego chorego "sumienia"", tylko
    poprosiłem o fachową opinię dot całej sytuacji- nie mogłem jej uzyskać ani
    u poprzedniego właściciela ani u rozwrzeszczonego posrednika którzy jedyne
    co potrafili powiedzieć to "co ich obchodzi jakiś podpisany świstek
    papieru.."
    Nie znam 'języka prawniczego', nie mam zamiaru łazic po radcach prawnych i
    toczyć boje o ~300zl, myślałem że jest to stosunkowo jednoznaczna sprawa
    (jak widać nie jest) i konstruktywna krytyka ludzi obeznanych z tematem lub
    terminologią- takich jak zenek i Gotfryd miała mi uzmysłowić moją pomyłkę
    lub potwierdzić słuszność moich racji i podjecia kolejnej decyzji o zmianie
    poprzedniej lub nie.

    >Wybacz, ale z wasza moralnoscia cos jest nie tak. Chyba za bardzo jest
    chrzescijanska.

    tego stwierdzenia to już zupełnie nie rozumię..