  • Date: Sat, 12 Jan 2008 13:02:34 +0100
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenie CO z poprzednim wlascicielem

    Andy pisze:

    > A i owszem, jestem. Zawsze jestem jak czytam takich, co to sie tu pytaja,
    > jak nie zaplacic swoich dlugow, ktorych swiadomie narobili. Albo jak
    > zakombinowac, zeby zatrzymac nieswoje.

    Jakie nieswoje? Przeciez w akcie notarialnym zostalo zapisane ze to po
    zakupie bedzie jego/

    > Gdyby bacia miala wasy, to bylaby dziadkiem. Takie to jest to wasze
    > gdybanie. Gdyby tak sie stalo, to wtedy skurwysynem bylby ten drugi. Stan
    > faktyczny jest taki jaki jest. A jest taki, ze gosciu placil swoje
    > pieniazki, a teraz ten drugi chce je sobie po prostu zatrzymac i na grupie
    > szuka jeszcze usprawiedliwienia dla swojego chorego "sumienia". Tak na
    > zasadzie "znalazlem portfel, moge go sobie zatrzymac" ?

    Jak chce sobie je zatrzypac?
    Rozumiesz co czytasz? Chyba nie bardzo, proponuje jeszcze raz przeczytac
    to: "Wszelkie korzysci i ciezary zwiazane z przedmiotem umowy przejda na
    kupujacych z dniem wydania, do tego dnia wszelkie oplaty za mieszkanie,
    w tym za dostawe energii elektrycznej i gazu ponosi sprzedajaca."

    > Za co ? Ze mu powiedzialem prawde ? Zlodziej to zlodziej, a ze probuje sie
    > wytlumaczyc "umowa". Wybacz, ale z wasza moralnoscia cos jest nie tak. Chyba
    > za bardzo jest chrzescijanska.

    Jeszcze go pomawiaszi to publicznie. Gratuluje :D

    Jacek