    From: "Andy" <d...@d...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenie CO z poprzednim wlascicielem
    Date: Sat, 12 Jan 2008 12:26:29 +0100

    "castrol" <j...@w...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:4788a1bf$1@news.home.net.pl...

    > A ty jestes burolem.
    A i owszem, jestem. Zawsze jestem jak czytam takich, co to sie tu pytaja,
    jak nie zaplacic swoich dlugow, ktorych swiadomie narobili. Albo jak
    zakombinowac, zeby zatrzymac nieswoje.

    > Ciekawe czy jakby byla niedoplata to takze poprzedni wlasciciel by sie
    > upominal aby zaplacic czy powolywalby sie na ten zapis?
    > Chyba swiadomie podjal taka a nie inna decyzje.

    Gdyby bacia miala wasy, to bylaby dziadkiem. Takie to jest to wasze
    gdybanie. Gdyby tak sie stalo, to wtedy skurwysynem bylby ten drugi. Stan
    faktyczny jest taki jaki jest. A jest taki, ze gosciu placil swoje
    pieniazki, a teraz ten drugi chce je sobie po prostu zatrzymac i na grupie
    szuka jeszcze usprawiedliwienia dla swojego chorego "sumienia". Tak na
    zasadzie "znalazlem portfel, moge go sobie zatrzymac" ?

    > A Ty powinienes przeprosic.
    Za co ? Ze mu powiedzialem prawde ? Zlodziej to zlodziej, a ze probuje sie
    wytlumaczyc "umowa". Wybacz, ale z wasza moralnoscia cos jest nie tak. Chyba
    za bardzo jest chrzescijanska.