    Subject: Re: rodzina zastepcza
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Mon, 3 Feb 2020 21:44:05 +0100

    W dniu 2020-02-03 o 20:59, Budzik pisze:

    > Dokładnie odwrotnie. Niech sie rozmnażaja ci ktorzy tego chca.
    > Przeciez ja odpowiadałem na pomysł "przymusu rodzenia".

    Zatem odpowiadałeś na coś, czego nie ma, bo nikt nikogo do rodzenia nie
    zmusza.

    Jeśli jednak zgaszasz się, że więcej pieniędzy ma ten, kto pieniądze do
    banku wpłacił, niż ten, co nie wpłacił (nie zarobił), z czego nie wynika
    obowiązek posiadania pieniędzy, tak samo to, że większą emeryturę ma
    ten, kto do systemu emerytalnego się bardziej dołożył (wychował dzieci),
    niż ten, kto się w ten sposób nie dokładał.

    > Ale dlaczego miałoby nie być dzieci?

    Bo piszesz o tym, że nie musimy się rozmnażać (bo się w Afryce
    rozmnażają podwójnie). Tymczasem to nie jest tak, że jak w Afryce
    przybyło 50 milionów ludzi, to u nas przez 20 lat może się urodzić 100
    tysięcy i będzie ok.

    --
    Liwiusz