  • Data: 2006-06-28 08:01:16
    Temat: Re: rezygnacja likwidatora spółdzielni
    Od: "Stich" <s...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stich wrote:

    > Art. 119.
    > § 1. Do likwidatora stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące
    > zarządu spółdzielni i członków zarządu, jeżeli przepisy o
    > likwidacji nie stanowią inaczej.
    >
    > Art. 56.
    > § 1. (...) W razie konieczności rada może wyznaczyć jednego lub
    > kilku ze swoich członków do czasowego pełnienia funkcji członka
    > (członków) zarządu.
    >
    > tyle, że członek rady nie może być likwidatorem - co już
    > przerabialiśmy, bo jeden z członków rady był wybrany na likwidatora
    > i sąd odmówił jego wpisania do rejestru, właśnie ze względu na
> [...]

    Ale ze mnie matoł, to wynika z tych samych artykułów które cytuję:
    Art. 56.
    § 1. Nie można być jednocześnie członkiem zarządu i
    przedstawicielem na zebranie przedstawicieli tej samej spółdzielni.
    Nie można być jednocześnie członkiem rady i zarządu tej samej
    spółdzielni.

    Jak nie można być i w radzie i w zarządzie, to nie można być w
    radzie i być likwidatorem.

    Ale i tak nie wiem co dalej :(