  • Data: 2005-06-13 23:53:18
    Temat: Re: reklamacja na poczcie
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To napisz skargę na działanie RUP Tarnów do Dyrekcji Okręgu Poczty w Krakowie.
    > Żal :) powinien przede wszystkim dotyczyć braku odpowiedzi na reklamację w
    > terminie. Wyślij skargę np. mejlem na: d...@k...poczta-polska.pl, ale
    > podaj swoje dane adresowe i dane przesyłki. Chyba, że wolisz tradycyjnie,
    > wtedy pismo zaadresuj na Dyrekcję Okręgu Poczty w Krakowie, ul. Grochowska 2,
    > 30-940 Kraków i poproś na poczcie by zostało tam przesłane drogą służbową.

    Odświeżę wątek :-)
    Sprawa została załatwion po ~ROKU od nadania paczki. Poszedłem do nich i
    powiedziałem spokojnie ale stanowczo, że pasuje to w końcu załatwić. Byłem w
    piątek, we wtorek dostałem pismo z poniedziałkową datą, a w środę przyszły
    pieniądze :-).
    Tłumaczeń babek z poczty aż mi się nie chce pisać, chyba, że kogoś bardzo
    interesuje.

    Tomasz.