  • Data: 2011-04-18 18:42:44
    Temat: Re: przedawnienie składki OS samochodowego
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    elephanto nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > 3 lata od terminu wymagalnosci (terminu zaplaty raty na polisie). Jezeli
    > byl on w 2007, to sprawa raczej* przedawniona.

    Zakładam, że wymagalność jest w momencie "wystawienia" polisy, a to
    określili na lipiec 2007.

    > *) jezeli nie bylo przerwania/zawieszenia biegu przedawnienia, a z posta
    > wynika ze nie bylo.

    Poprosiłem grzecznie o dowód na skuteczne doręczenie informacji o
    jakimkolwiek długu. I l4, i windykatora, ale już mam przygotowane pisemko do
    prokuratury o próbę wyłudzenia.
    Przem