    From: "Bogus" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prośba o pomoc w walce z TPSA
    Date: Sun, 8 Jun 2003 10:53:13 +0200

    Oczywiście, że otrzymałem całą fakturę. Jak popełnili błąd zawyżając ratę to
    otrzymałem informację, że zostanie to skorygowane i pracownica BOA sama
    nakazała mi niepłacenie i czekanie na wystawienie jej w odpowiedniej
    wysokości. Kwestia rat nie była przedmiotem umowy. Moje konto w winy TPSA
    zostało bezpodstawnie obciążobe kwotą 500 zł zamiast 125. Z w/w powodu
    dostałem wezwanie do zapłaty 500 zł i został wyłączony telefon. Chodzi o
    burdel w TPSA na porządkowanie, którego ja traciłem swój cenny czas. Gdybym
    go nie stracił w tej chwili na pewno sprawa w dziale windykacji byłaby dużo
    dalej posunięta i 500 zł bezprawnie i w świetle prawa byłoby ode mnie w
    jakiś drastyczny sposób ściągnięte. Domagam się odszkodowania za stracony
    czas, za kompromitujące wizyty w dziale windykacji, za zszargane nerwy, za
    to że mają mnie w głębokim poszanowaniu nie odpowiadając na moje pisma,
    gubiąc je, a jak wreszcie odpowiedzieli to ich pismo nie zawierało treści
    wymaganych prawem dla odpowiedzi na skargi i reklamacje (Rozp. Min. Gosp. z
    28.09.2001 w sprawie reklamacji usług telekom.). Gdybym nie był zmuszony
    przez nich do udowodniania swej niewinności to komornik już dawno zajął by
    moje konto. Samo przepraszam ale zmienialiśmy system komputerowy nie
    wystarcza. Jeśli ja zaprzestałbym płacenia za ich usługi i napisałbym im
    przepraszam ale uczę się rozliczeń bankowych przez internet i potrwa to z
    pół roku to TPSA też to na pewno nie obchodziłoby. Jesteśmy (TPSA i ja)
    podmiotami gospodarczymi równymi w świetle prawa, które zawarły ze sobą
    dwustronną umowę, z której TPSA się nie wywiązała w 100% i wyszła daleko
    poza nią próbując bezpodstawnie wykraść mi 500 zł.
    Domagałem się odszkodowania za stracony czas, który musiałem poświęcić jako
    architekt w godzinach swojej pracy. Proste wyliczenie: 10 zmarnowanych
    godzin x 150 zł (wg cennika Izby Architektów) + 22% VAT.