  • Data: 2004-07-05 17:24:20
    Temat: Re: problrm z odzyskaniem swego...
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.czy jest jakas mozliwosc na odzyskanie swojego?

    Jakaś jest....:)

    > 2.czy w takim przypadku umowa ustna nie zobowiazuje? (umowa była taka, ze
    > jesli ja sie wymelduje dostaniemy pieniadze co do grosza... ja sie
    > wymeldowałam a forsy nie ma i chyba nie bedzie...)

    Umowa ustna zobowiązuje jak najbardziej, jednak w sadzie licza sie wylacznie
    dowody(umowe ustna trudno jest udowodnic...).

    Podsumowujac nie sadze zebyscie odzyskali wszystkie włożone tam pieniadze,
    jednak szansa na jakiekolwiek z pewnoscia istnieje... Problem w tym że taka
    sprawa może trwac latami...

    ..::SebOLO::..