  • Data: 2013-01-15 00:50:49
    Temat: Re: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2013 09:40, spp pisze:

    > [...]
    > Polcard:
    > " Karta, którą mi podano jest niepodpisana. Czy mogę przyjąć transakcję?

    > [...] Obecnie na rynku wydawane są również
    > karty bez imienia i nazwiska okaziciela (Instant Issue) które
    > bezwzględnie powinny być podpisane. Karty nie podpisane są nieważne.
    > [...]

    Nie zgadzam się z kategorycznym stwierdzeniem, że są nieważne.
    Przykładowo, "Regulamin instrumentu pieniadza elektronicznego wydawanego
    przez Bank Pekao S.A." nie nakłada na posiadacza karty prepaid obowiązku
    jej podpisania. Aczkolwiek bank zastrzega, że akceptant *może* wymagać
    podpisania karty.

    Pozdr.!
    (D)