  • Data: 2010-05-30 11:50:58
    Temat: Re: prawo unijne czy polskie ? podumowanie.
    Od: "soska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    podumowując wypowiedzi odniosłem wrażenie, że Polska nie potrzebuje Ustawy
    Zasadniczej, gdyż prawo UE ma wyższość także nad Konstytucją RP !!
    Nie potrzebujemy więc sejmu i senatu jako władzy ustawodawczej - można zatem
    zwolnić tą bandę wykonującą pracę nikomu do niczego nie potrzebną. Po co nam
    prawo Polskie skoro już w unijnym jest wszysto zawarte?
    Dziwny ten kraj.

    Na koniec, może ktoś ustawić w porządku hronologicznym akty prawne, których
    jestem zobowiązany przestrzegać?
    Zacznijmy od najważniejszych, a zakończmy na niepotrzebnych ... (Konstytucja
    RP, Ustawy, Rozporządzenia, Ratyfikowane umowy międzynarodowe. Do tej pory
    myślałem, że właśnie taka jest kolejność)

    Pozdrawiam. Były zwolennik UE. Teraz już na pewno NIE.
    a...@w...pl