  • Data: 2020-03-31 10:15:55
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 09:49:11 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Można dodać jeszcze Koreę, gdzie tak samo postawiono na dużą ilość badań
    > i w zasadzie nie zamknęli tam knajp, zakładów pracy ect...

    W Szwecji też ponoć starają się żyć w miarę możliwości normalnie; tak samo
    miało być w Wielkiej Brytfannie, ale symulacje pokazały, że fala zachorowań
    będzie nagła i tamtejsza służba zdrowia nie wydoli, więc Boris zmienił
    zadanie co do strategii.

    Przy okazji zauważyłem, że zapomniałem o lince do źródła o zapewne
    niepokojącym Ciemnogrodzką tytule "Poseł PiS: Walka z koronawirusem jest
    niekonsekwentna i nieudolna"
    https://wyborcza.pl/7,75398,25830878,posel-pis-walka
    -z-koronawirusem-jest-niekonsekwentna-i-nieudolna.ht
    ml

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek