  • Data: 2020-03-29 20:19:56
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Możesz przypomnieć od kiedy p>remier z ministrem kłamali, że są przygotowani?

    Mnie o to pytasz? Poszukaj w necie pewnie gdzieś tam odpowiedż znajdziesz

    >Minister zdrowia i nie będący w
    końcu7 7 idiotą p.o.remier
    >nie zdawali sobie sprawy, że >maseczki i środki ochronne są >przydatne w
    >czasie epidemii?

    Ciebie za idiotę nie uważam, siebie zresztą też a kurcze masek nie kupiliśmy wtedy
    żeby teraz je z nadtokrotnym przebiciem sprzedać. Tego nie przewidział NIKT.
    >Więc jak do kurwy nędzy byli
    >przygotowani skoro nie
    >mieli nawet głupich maseczek, za >to w chuj miału węglowego?

    Mnie o to pytasz? Ja ośmiornice za swoją kasę jadam
    O termin wyborow mnie zapytaj jeszcze.
    Pytać możesz.
    Póki co