  • Data: 2005-10-24 13:52:53
    Temat: Re: pozew o wygaśniecie ob.alimentacyjnego (długie)
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Sąd zwraca cały uiszczony wpis od pisma:
    > a) zwróconego wskutek braków formalnych,
    > b) odrzuconego lub cofniętego, jeżeli odrzucenie lub cofnięcie
    > nastąpiło przed wysłaniem odpisu pisma innym stronom, a w braku takich
    > stron - przed wysłaniem zawiadomienia o terminie posiedzenia,
    > c) zaskarżającego postanowienie w przedmiocie ukarania grzywną albo
    > aresztem, zamiany grzywny na areszt albo w przedmiocie przymusowego
    > sprowadzenia, jeżeli zaskarżenie zostało uwzględnione,
    >

    > To wszystkie możliwości zwrotu wpisu. I nie ma tam zwrotu wpisu powodowi
    > w wyroku.

    Znajdziesz wolny czas w tygoniu, spotkamy się, pójdziemy do XII
    Wydziału Rodzinnego i Nieltnich Warszawa, ul. Marszałkowska, to Ci
    pokażę sprawę, w której wpis został zwrócony. Możemy się założyć o
    pięciolitrową beczkę piwa. Stoi? :-)

    Nie wiem jak powinno być. Nie twierdzę, że to standard. Ale tak było
    w tym przypadku. Żadna ze stron się nie odwołała, to wyrok się urpawomocnił.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz