    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podpis na liscie obecnosci na kilka dni naprzod
    Date: Tue, 7 Jul 2009 12:12:56 -0700 (PDT)

    On 7 Lip, 16:06, "Orange :)" <a...@a...pl> wrote:

    > Teraz, dziwaku do MNIE bedziesz sie dowalał?! Ze A to nie to samo co "a"???
    > Ty w ogóle nie znasz NORMALNEJ organizacji.
    > 15 min spóźnienia JEDEN raz, i 50 % premii miesiecznej idzie w pizdu!
    > To sa normalne wymogi.
    > A jedna nieobecność nieusprawiedliweiona to koszt ok. 2000zł.
    >
    > PS.
    > Spadaj na drzewo.
    >
    > --
    > Pozdr.
    ____________________

    Po pierwsze, w normalnych organizacjach nikt nie prowadzi papierowej
    listy obecnosci.

    Po drugie, w normalnej organizacji ludziom dynda czy sie spozniasz czy
    nie.

    W kazdej NORMALNEJ organizacji liczy sie efektywnosc pracownika, jego
    wydajnosc, jego wyniki. W dupie ludzie maja 15 minut w to - 15 minut w
    tamto.

    Z odrobina szczescia i szympansa mozna wtrenowac zeby pojawial sie na
    8.00 w robocie, tylko co z tego? Co bedzie miala firma z tego ze taka
    malpa przychodzi i skutecznie pracuje jedynie nad odciskami na swoim
    tylku? Liczy sie zeby pracownik zrobil to co ma zrobic.

    Po tzrecie, normalna organizacja nie karze obcieciem premii o 50% za
    15 minut bo po pierwszym takim numerze kazdy NORMALNY pracownik
    poszukalby innego - normalnego - miejsca pracy...

    Swoja droga pracowalem w normalnych i nienormalnych organizacjach ale
    w zadnej nikt nikogo nie probowal karac obcieciem premii za jedno 15
    minutowe spoznienie.