  • Data: 2008-10-14 16:08:18
    Temat: Re: pl.soc.prawo.nieruchomosci ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 październik 2008 14:33
    (autor 666
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gd23is$61t$1@news.wp.pl>):

    > Jestem za uruchomieniem grupy dyskusyjnej pl.soc.prawo.nieruchomosci
    > Gospodarka nieruchomościami podobnie jak podatki to duża specyficzna
    > dziedzina prawa, i warto załozyc osobną grupę dla usestymatyzowania pytań
    > i odpowiedzi w jednym miejscu. Kto byłby za poddaniem pod głosowanie?
    > JaC

    Po co? Widzisz tu jakiś nadmiar listów o nieruchomościach? Podgrupy się
    robi, jak się robi za ciasno. A useNet i tak umiera na rzecz forumów i
    grupy pustoszeją, a nie wypełniają się... I zostają takie pustostany jak
    pl.soc.edukacja, gdzie nie ma nikogo i pl.soc.edukacja.szkoła, gdzie chyba
    ze 3 osoby są.

    --
    Tristan