  • Data: 2002-03-04 23:08:25
    Temat: Re: piszecie nie na temat
    Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mp" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a60to1$6hf$1@news.tpi.pl...
    > Nie rozumiem czegoś, zaglądam tu od czasu do czasu ale ten atak na "Jacka"
    > to chyba za coś. Jest tylko jedno wyjście albo On jest chamem i wam zalazł
    > za skórę albo to właśnie Wy jesteście nimi.
    > Mi się temat podoba i chętnie go podejmę.
    >
    > Więc jest to kolejny przykład jak nasz "rząd" (raczej jakaś banda idiotów)
    > chce wszystko kontrolować. Mi to wygląda na Berlin Wschodni przed upadkiem
    > muru.
    > Nasz szanowny "rząd" krytykują już w znanych gazetach zachodnich. I na
    pewno
> [...]

    Temat jest jak najbardziej ok.
    Problem tylko polega na tym, ze podjal go znany na wiekszosci,
    jesli nie na wszystkich grupach TROLL - Jacek vel Dariusz vel Expierd.
    W zwiazku z tym, jest on powszechnie bojkotowany.
    Jego posty, na pierwszy rzut oka, sprawiaja wrazenie dosc powaznych,
    ale jak sie dobrze wczytasz, zauwazysz bez trudu, ze wszedzie pisze w
    zasadzie
    to samo, nieustannie powolujac sie na UE, swoje nieodgadnione koneksje
    itp....
    Rzuc okiem na watki, w ktorych osobnik ten zabiera glos oraz na watki
    traktujace
    o tymze osobniku, a obraz pojawi sie Tobie sam.
    Oczywiscie najprostszym sposobem na te postac jest
    ignorowanie jej. Ale, uwierz mi, nieprawdopodobna radosc sprawia
    z nia dyskusja (o ile tak mozna nazwac te bezsensowna wymiane zdan).
    Nie ma nic przyjemniejszego, niz swiadomosc, ze sa glupsi o Ciebie :-)))
    pa
    jasio