    From: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne] przejscie na emeryture - badania lekarskie
    Date: Fri, 29 Aug 2003 13:38:54 +0200

    Użytkownik "Adam Major" <a...@i...S.P.A.M.net> napisał w wiadomości > Dziś
    jednak jak sekretarka dyrektora znów wyskoczyła z tymi badaniami, że są
    > konieczne
    > zanim wydadzą ostateczne dokumenty i odprawę...
    >
    > Czy możecie mi wskazać przepisy mówiące, że dyrektor nie ma racji lub też,
    > że ją jednak ma
    No jak podać przepisy że dyrektor nie ma racji?????? Nie ma takich przepisów
    na które można się powołać twierdząc że dyrektor ma rację. Jeszcze tak nie
    było, żeby badać pracownika przed odejściem z pracy, no ale może warto
    zapodać temat naszym ustawodawcom, niezła zabawa mogłaby z tego wyjść
    pozdrawiam JO