  • Data: 2004-07-23 21:42:54
    Temat: Re: parkowanie TIRÓW w terenie zabudowanym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cdqukv$h9t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Donos do nadzoru budowlanego - może nie ma pozwolenia na budowę parkingu.

    A jak trzyma w sadzie?

    > Donos do ochrony środowiska - powinien mieć stosowne zezwolenia na
    > wprowadzanie zanieczyszczeń do środowiska.

    Samochód sprawny raczej zanieczyszczeń nie powinien wprowadzać. Taki zatrzu
    trzeba by udowodnić.

    > Donos do ewidencji gruntów ( czy innego właściwego urzedu ) - być może
    jego
    > działka ma inne przeznaczenie niż na parking, gdyby była rolnicza to by
    > dostał karę.

    Ja mam budowalną. Samochudu trzymać nie mogę?

    I po wcieleniu Twojego planu w życie kilkanaście osób przez długie tygodnie
    będzie usiłowało sąsiadowi udowodnić, że jest żółwiem. A to, że nie jest, to
    widać na gołe oko. Ale jest liczba dziennika, więc postępowanie trzeba
    przeprowadzić. W końcu, jak się owe instytucje dogadają, to ktoś wpadnie na
    pomysł, by te wszystkie zawiadomienia potraktować jako zawiadomienia o
    przestępstwie i przysunąć twórcy z art. 234 kk.

    Pomijając fakt, ile to nas wszystkich będzie kosztowało. A nie prościej
    poprosić sąsiada, by jakąś barierę dźwiękową z jodełek posadził?