    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parking prywatny a przepisy
    Date: Thu, 18 Jun 2009 20:45:35 +0200

    Użytkownik "Biernacki Marek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h1e1ov$9ma$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Moim zdaniem - ma.
    > Kiedyś dzwoniłem na policję (drogówkę) w podobnej sytuacji. Zostałem
    > zablokowany, brak możliwości wyjazdu.
    > Przyjechali.
    > Facet zaczął coś im tłumaczyć, że kiedyś były tam jakieś znaki itd. ale
    > wandale uszkodzili. W ten wątek policjanci wcale nie wnikali. Był ? Może
    > ... ale teraz nie ma.
    > Zapytali faceta ; "A gdyby w tej chwili zablokowany samochód np. się
    > zapalił, to w jaki sposób miałaby do niego dojechać straż ?" .
    > Na koniec ; "Odblokuje pan, czy laweta ?" No i facet odjechał....

> [...]

    dodatkowo ja jestem uczulona na jedna rzecz. Moje auto kilkadziesiat razy
    słuzyło do ratowania zycia. Brzmi kolokwialnie, ale tak jest. Mój brat ma
    pewna chorobe, która wymaga natchmiastowej interwencji w szpitalu. Nawet
    przyjazd karetki niewiele daje, bo nie maja sprzetu. Przekonalismy sie wiec
    ze jesli juz trzeba dzialac, to najlepiej wsadzic do auta i od razu wiezc do
    szpitala ( na szczescie ataki zdarzaja sie najczesciej w nocy i mozna jechac
    w miare szybko). I jesli taki łos zastawiłby moje auto, to po prostu
    naraziłby czyjes zycie a to juz nie jest smieszne...

    E.