  • Data: 2005-02-01 10:13:53
    Temat: Re: palenie na klatce lub w piwnicy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:ctmenf$a2r$1@phone.provider.pl,
    Paszczak <s...@h...pl> dosć niespodziewanie napisał:

    > Drzizaz, co za troll, pierwsza klasa...

    Nie Paszczak, nie masz racji. Karrool dokladnie zaanalizował treść postu
    rozpoczynającego ten wątek. To po prostu było wiecej niz śmieszne, te kłęby
    dymu z papierosa wdzierające sie przez drzwi na innym piętrze. To biedne,
    chorujące od tego dziecko i inne tym podobne pierdoły o natychmiast
    cuchnących włosach i ubraniach.

    Co nie zmienia faktu, że również nie lubię jak ktoś na klatce schodowej
    urządza palarnię, moim zdaniem, jak chce palićniech pali w domu, ale - tu
    znów karrool ma rację - należy załatwic sprawę normalnie: podejść do gościa
    i powiedzieć, że to innym przeszkadza

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide