  • 1. Data: 2013-01-07 18:03:44
    Temat: Re: oszustwo telekomunikacyje - czy podpisana umowa jest wazna?
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam. Mam na imię Magda i jestem pracownikiem Orange. W powyższej sprawie najlepiej
    skontaktować się z bezpłatną infolinią 800500005. Pod tym numerem można uzyskać pomoc
    w przypadku tego typu sytuacji. Pozdrawiam.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2013-01-07 18:52:05
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-01-07 18:03, Kazik pisze:

> [...]
    W powyższej sprawie najlepiej skontaktować się z bezpłatną infolinią
    800500005. Pod tym numerem można uzyskać pomoc w przypadku tego typu

    Witam,
    Mam na imię Tomek i mam 12 lat...
    Polecasz infolinię Orange? :)
    Po to by się do-irytować bardziej? Leżącego się nie kopie :)