  • Data: 2003-03-19 10:54:41
    Temat: Re: opuszczenie mieszkania przez wynajmujacego
    Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 7 Mar 2003 13:24:15 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <a...@u...agh.edu.pl> pisze:

    Witam, my sie skads znamy, prawda :-)
    Sorry ze wracam, ale nie zauwazylem, ze ktoś coś
    dopisał.

    >To ja jeszce raz...
    >Skuteczne ne znaczy "zgodne z prawem".
    >NAWET jesli przy pomocy policji (np wprowadzonej w blad).
    Zgodne z prawem. Mam uzasadnienie od prokuratora.

    >W asyscie Policji dokonal Pan wlamnania i upieklo sie panu...
    >A gosc mogl po prostu wieczormiek wyrabac drzwi siekiera
    >i wstawic niwe zamki..."przywracajac posiadanie".
    Nie mógł. Ja byłem władającym mieszkaniem, on nie
    miał żadnego tytułu.

    >A ze nic nie wskoral...
    >No coz.. glosna byla sprawa "komornikow" - prywatnej firmy
    >ktora wyrzucala ludzi ze swych mieszkan... i tez im sie udawalo.
    Ja wiem, że państwo jest chore, prawo jest chore. Ale
    ciekawe czy Pan podobnie by mówił w sytuacji, gdyby
    w Pańskim pokoju rozsiadła się grupa np. Cyganów
    (nie obrażając nikogo z tego narodu), zamontowała
    zamki i się zamknęła. Też Pan by próbował drogą sądową?

    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą