  • Data: 2012-01-24 12:14:30
    Temat: Re: opłaty za deszcz
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (24.01.2012 12:27), Nixe wrote:

    > Tak ogólnie - o podatek od życia ;-)

    > Już sobie właśnie znalazłam info, kiedy nie trzeba płacić i na szczęście
    > ja nie będę musiała ;-)
    > Do czasu wymyślenia innego debilizmu oczywiście.

    Czy taki debilizm? Poznań na przykład jest już na tyle zabetonowany, że
    byle średnio-większy deszcz i wszystko stoi po kolana w wodzie +
    przejście podziemne na dworcu po pas.

    Naturalne jest, że poradzenie sobie z tym kosztuje. Naturalne jest też,
    że powinni za to płacić Ci którym nie wsiąka a spływa obok.

    p. m.