  • Data: 2003-06-20 13:58:05
    Temat: Re: opłata za szkołę muzyczną
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A z czego wynika, że ta opłata jest dobrowolna? Jeśli nie zobowiązywaliście
    > się nigdzie na piśmie do jej uregulowania, to wezwałbym na piśmie szkolę do
    > wydania świadectwa i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Kopię wysłałbym do
    > kuratorium i spokojnie czekał na skutki.
    >
    > Zresztą, moim zdaniem świadectwo nie ma nic wspólnego z opłatą. Córka szkole
    > skończyła i świadectwo powinna dostać, a co najwyżej mogą cywilnie na Was
    > dochodzić roszczenia, jak mają taki kaprys. Z zapłatą, to jest związane
    > nieodłącznie pokwitowanie zapłaty, a nie świadectwo ukończenia.

> [...]
    dzięki za poradę , ja jako matka nigdy nie podpisywałam że będę cokolwiek
    opłacać/to jest szkoła państwowa/ale tak jak w zwyczajnej podstawówce też są
    opłaty niby dobrowolne /na potrzeby szkoły/ale wzsyscy muszą płacić/ale to
    tylko dwa razy w roku po 25 zł, a tu co miesiąc po 25 zł.cz ktoś drodzy może
    zna jakieś numery dzienników urz.i paragrafy?