eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoofiara przestepstawa bankowego › Re: ofiara przestepstawa bankowego
  • Data: 2005-05-18 17:21:52
    Temat: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kira"
    >> w jaki sposob bank moze zweryfikowac czy dana osoba
    >> dostala taki email od oszusta czy nie oraz czy na niego
    >> odpisala
    >
    > Nie moze. Bank nie ma dostepu do poczty e-mail swoich klientow.

    oczywiscie ze ubiegac sie moze ale nic jej to nie da - za glupote
    trzeba placic
    a co do e-maili to wiekszosc bankow ma pole na dane o adresie
    e-mail klienta a wiele w zapytaniu poczta wewnetrzna odpowiada
    dzwonieniem lub mailem, poniewaz klient moze sobie wybrac droge
    odpowiedzi (a nie kazdy bank internetowy ma poczte wewnewnetrzna w
    obie strony).
    Ja zawsze wybieram odpowiedz na maila bo nie lubie jak ktos dzwoni z
    ukrytego numeru i jeszcze mnie przepytuje o moje dane, a tak to
    wyglada w wielu bankach (ukryty numer telefonu)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.05.05 17:28 Kira

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1