    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "odszkodowanie" za reklamowanie
    Date: Wed, 25 Jun 2003 09:03:17 +0800

    In article <bdaivi$lqo$1@julia.coi.pw.edu.pl>, Tomasz Stawarz wrote:
    > Doznales jakiejs krzywdy ?

    Tzn wiesz, w tym konkretnym przypadku to za wiele nie wiadomo ale ogólnie
    chyba nie sposób się doczepić, bo w sumie to pierd i facet nabył z tym
    pierdem samochód. Pewnie go nie poinformowano ze takie coś jest, ale też
    jest to niewątpliwie wada mało istotna która jednak wchodzi w skład
    całości zakupu. Gorzej, a co równie nagminne, jak jedziesz do stacji
    serwisowania aby np. zmienić olej a oni ci ciepną taką reklamę bez pytania
    o zgodę. Trudno to podciągnąć pod wymianę oleju a nie każdemu się takie
    coś podoba i tez nie od razu często się to to zauważy. To już MZ nie jest
    taki pierd bo per analogia to tak, jakby sprzątaczka naklejala na drzwiach
    mieszkań które sprząta reklamy swojej firmy. DLaczego ja mam marnować swój
    czas i babrać się z tym, lub jechać do serwisu aby mi to usuneli i ponosić
    jeszcze dodatkowe koszta? Oczywiście że się nie będe z nikim procesował o
    coś takiego, a zwyczajnie zmienię stację, ale jakiś problem i krzywdę tu
    widzę.

    > Jesli nie to nie ma miejsca na zadoscuczynienie.
    > Mozesz zamalowac reklame i tyle.

    No właśnie wykazałeś że mógł ponieść stratę :)

    --
    Marcin