    From: "Olgierd" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [ntg] Prawa autorskie osobiste w Internecie?
    Date: Sat, 20 Sep 2003 19:57:52 +0200

    Wielce Czcigodny Rafal 'Raf256' Maj s...@r...com wiadomości
    X...@2...180.128.20 powiedział, że:

    Haha! Andrzej B. nadal bawi się w "doradcę"???! Stary, wpuści Cię w taki
    kanał, że się nie pozbierasz, chyba nie chcesz mi powiedzieć, że hydraulik z
    wykształcenia będzie Ci doradzał co do praw autorskich? Toć to są rzewne
    bzdurygały! A pilotażem samolotów B. też się zajmuje? Jakieś kuriozum,
    zaiste.

    > 3) zebrane przezemnie dowody i poszlaki wskazuja (tzn ja jestem tego
    > calkowicie pewien ale dochodzenie Policji jest jeszcze w toku wiec
    > pisze w trybie przypuszczajacacym) iz to wlasnie w/w pan Arnold
    > obiecal mi "nasle goscie zeby cie zajeb** jezeli bedziesz dalej pisal
    > na Usnet o mnie"

    Nie wiem jak on wysłowił te gwiadki ** przez telefon ale są pewne
    bzdurygały, które mam na piśmie podpisane przez Andrzeja B. ;-)

    > 8) ma zalozone juz kilka spraw sadowych (grozby karalne, proba
    > pobicia, oszustwa finansowe, pruba wyludzenia, inne)

    Mecenas bzdurygał żyje przecież takimi sprawami - wygrywa je i wszyscy płacą
    mu sowite odszkodowania ;-)

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała" - okrzyk bojowy antyglobalistów,