    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezaplacona faktura
    Date: Sat, 18 Nov 2006 17:50:49 +0100

    Therain wrote:
    [...]
    > A skad mam wiedziec ze suma na fakturze nie zostala zmniejszona lub
    > powiekszona ?.

    No a dlaczego miałaby być powiększona lub pomniejszona?. Umowa to umowa.

    > Dostawca nie informuje o zmianach w cenniku.

    Wobec czego obowiązują cię ceny z umowy, lub te o których cię powiadomił.

    > Wg mnie powinno sie otrzymac fakture lub paragon na podstawie, ktorej
    > powinno sie oplacac dane zobowiazanie.
    > Moze dostawca zrobil promocje jeden miesiac gratis ? w umowie jest stary
    > koszt oplaty abonamentowej.

    Gdyby zrobił promocję, i ona by cię obowiązywała, to by cię o tym
    poinformował.

    ale.....

    > Zgodnie z regulaminem
    >
    > "Abonent zobowiazany jest do uiszczania Oplaty abonamentowej okreslonej
    > w umowie do 15-go dnia kazdego miesiaca za dany miesiac lub w terminie
    > wskazanym na rachunku, na podstawie jednego rachunku lub innego
    > dokumentu wystawionego przez Dostawce Uslug..."
    >
    > oraz
    >
    > "W przypadku nie otrzymania rachunku lub innego dokumentu Abonent
    > zobowiazany jest niezwlocznie poinformowac o tym fakcie BOK"

    Wobec takich zapisów w regulaminie, jesteś IMHO kryty. Nie dostałeś,
    niezzwłocznie (czy tak było?) poinformowałeś operatora, czekasz na
    informację o kwocie do zapłaty. Jak ją dostaniesz, termin do dnia
    wymienionego na rachunku lub dokumencie wystawionym przez dostawcę.
    Rozumiem że to pisemko pełni taką funkcję.

    p. m.