    From: "ape" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Date: Mon, 7 Jun 2004 23:37:18 +0200

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncc96ht.esf.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Zauważ, że tego nie wiemy na pewno. Autorzy listu nie opisali tego
    > dokładnie.

    masz calkowita racje Renato, faktycznie juz w pierwszym poscie byla mowa o
    jakiejs radzie wspolnoty. mea culpa :)
    ...jednakze i tak to nie zmienia faktu, ze nie ma sie po co odwolywac. czy
    zezwolenie jest czy go nie ma - nieistotne. poziomo rozwieszony dipol nie
    podlega prawu budowlanemu, ustawa umozliwia uzywanie radia (i nie precyzuje
    czy odbiornika czy nadajnika), radioamatorzy nie potrzebuja homologacji,
    najbardziej pobozna petycja wspolnoty czy regulamin wlasciciela budynku nie
    moze dzialac wbrew ustawie - ergo k.c.
    swego czasu sledzilem podobne sprawy w calym kraju i (z tego co wiem) zadne
    kolko rozancowe czy komitet zbowidowcow nie wygral. co najwyzej
    administracja zgnoila radiowca paskarskimi oplatami za uzytkowanie kawalka
    dachu. tu antena nie zajmuje w ogole przestrzeni dachu.
    czy gdzies moj tok rozumowania jest niewlasciwy?

    pozdro
    ape

    pozdro
    ape