    From: zly <b...@p...fm>
    Subject: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 10 Feb 2008 16:59:02 +0100

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 12:13:58 +0100, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    napisał(a):

    > Większość nie oznacza wszystkie. Zaś większość programów, których
    > uzyskanie jest przedmiotem ścigania nie jest rozpowszechniana bezpłatnie
    > przez producenta.

    Nie wszystkie. Jednak znaczaca wiekszosc piratowanych programow to wersje
    do ktorych dodaje sie cracki. Mozna sciagnac program od producenta i cracka
    z jakiejs ruskiej strony

    > Nie wiem czemu to pytanie do mnie, ale Ci odpowiem jak będzie wnioskował
    > sąd:
    > 1. posiada więc uzyskał

    Ale nie program. Posiadaniem nie narusza warunkow licencji.

    > 2. uzyskał a nie dowiódł legalności uzyskania, więc uzyskał od osoby
    > nieuprawnionej

    Producent?

    > 3. uzyskał i posiada, więc może zainstalować i używać; bo w jakim celu

    Zeby mogl uzywac musi zainstalowac. Mam w domu kilka nozy. To znaczy ze
    nalezy mnie zamknac za to, ze moge ich uzyc na sasiedzie?

    > 4. może używać więc może osiągnąć korzyść majątkową

    Pliku instalacyjnego nijak nie moze uzywac.

    > A niektóre w ogóle nie będą wnioskowały,
    > tylko zrobią w uzasadnieniu zlepek bełkotu uznający za niewiarygodne
    > argumenty obrony.

    To juz co innego, ale chyba wlasnie powinno sie dazyc, by cos takiego
    wyeliminowac
    --
    marcin