    From: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Date: Sun, 10 Feb 2008 15:01:46 +0100

    Robsio pisze:
    > No niestety tak, chociaz dokładnie muszę poszukać płytek CD z programami
    > jakie znajdowały się na dysku. Jako, że często robie kopie wszystkiego co
    > mam na dysku zapewne się znajdzie. Narazie reszty twoich porad komentował
    > nie będę po prostu zebrałem wszystko do kupy i tym sie bede bronił. Szczerze
    > to Wam tu na forum powiem, że nawet 50% tych porad nie usłyszałem od
    > prawnika "na zywo".

    Patrz mu na ręce, najlepiej znaj i pilnuj wszystkich spraw samodzielnie.
    Pamiętaj, że jemu się bardziej opłaca przegrać sprawę w pierwszej
    instancji - nie narobi się a zarobi dodatkowo za apelację i ew. jeszcze
    potem. Przecież success fee jest działaniem nieetycznym... :D

    Przed przyjęciem pełnomocnictwa będzie zapewne opowiadał, że sprawa
    trudna ale do wygrania. Zaś przed wyrokiem, że niestety starał się ile
    się dało, sędzia nieobiektywny, dowody niewiarygodne, że Ciebie rozumie
    tylko nie można już nic zrobić. :D

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.