    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niedogrzane mieszkanie
    Date: Sun, 24 Dec 2006 20:30:20 -0600

    " mnie też jest zimno" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:emmscc$as$1@inews.gazeta.pl...

    > Rurka prowadząca wodę do grzania jest ciepła, ale ta z woda odpływającą -
    > całkiem zimna, po prostu cały ten nowy system jest niewydolny i ja z tego
    > powodu choruję.

    Jak rurka doprowadzająca wodę jest ciepła to nie system jest niewydolny
    tylko masz przykręcone kryzy na kaloryferze.
    Tym bardziej jak mówisz, że kaloryfery sa nowe.
    Masz pokretło z termostatem na kaloryferze?
    To jak odkręcisz termostat na maksa, to bez problemu powinno ci sie udać
    poluzować nakrętkę trzymającą ten termostat.
    Odkręc całkiem termostat.
    Powinnas zobaczyć taki mały bolec wystający, który to własnie termostat
    przymyka lub dokręca.
    Dookoła niego jest nakrętka, mozliwe, że z cyferkami 1 ,2 . 3 ... 6.
    przekręć o pół obrotu.
    Woda powinna szybciej płynąć przez kaloryfer i automatycznie powinien być
    cieplejszy
    u dołu nie powinien być zimny.
    Po tym wszystkim dokręć normalnie termostat.
    Jak nie wiesz, jak to zrobić to poproś dobrego sąsiada.

    Ostatecznie zgłoś do spółdzielni. Przyjda i zrobią to samo.